Havas Boondoggle aan de slag voor Amsterdam Marketing

Na een pitch voor de cultuur marketingcampagne heeft Amsterdam Marketing voor Havas Boondoggle Amsterdam gekozen. De komende maanden zal een campagne uitgewerkt worden die de komende jaren aandacht zal vestigen op iamsterdam.nl/uit als gids voor het culturele aanbod in Amsterdam. De campagne moet consumenten met interesse in cultuur naar de juiste plek gidsen zodat zij vaker maar ook anders cultuur consumeren. Het middel iamsterdam.nl/uit zal centraal staan als gidsfunctie. De campagne zal vanaf september te zien zijn.

Stichting Amsterdam Marketing is de citymarketingorganisatie van Metropool Amsterdam, actief op het gebied van promotie, informatie, onderzoek en dienstverlening. De ambitie is om de regio op de kaart te zetten als een van de vijf meest aantrekkelijke metropolen van Europa voor bewoners, bezoekers, bedrijven en beïnvloeders. Onder het motto ‘I amsterdam’, profileert de metropool zich als een dynamisch woon- en werkgebied, een aantrekkelijke reisbestemming en een proeftuin voor innovaties.