Havas Boondoggle geeft Expert een podium

De echte vakman heeft het soms zwaar. Goedkope arbeidskrachten melden zich op de markt en via verschillende sites bieden concurrenten hun werk aan. Het wordt steeds lastiger om hun vakmanschap en expertise te laten zien. Hoog tijd om de vakman een podium te bieden.

Voor de introductie van de nieuwe Peugeot Expert werd daarom drie vakmannen gevraagd om hun kunnen op een onorthodoxe wijze te etaleren.

Op drie prominente locaties in hartje Amsterdam construeerden een stukadoor, metaalbewerker en tegelzetter elk een uniek billboard. Zo werd hun expertise op een relevante manier gekoppeld aan de nieuwe Peugeot Expert, dé bedrijfsauto voor vakmannen.

Havas Boondoggle Amsterdam ontwikkelde het concept voor deze campagne en rolde het uit in nauwe samenwerking met JC Decaux. De campagne wordt ingezet in buitenreclame, RichMedia-banners, Youtube, Facebook en vakbladen.

Credits:
Bureau: Havas Boondoggle Amsterdam
Verantwoordelijk bij Peugeot: Maarten Kooijman, Ineke Kamminga
Productie outdoor: JC Decaux
Productie online: Made.for.digital